EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dilluns, de juliol 16, 2007

MANRESA VA AGAFANT TEMPERATURA

He arribat fa 24 hores a Manresa per fer classe als cursos d'Entrenador de Formació i de Categoria Sènior, i la temperatura s'ha anat acostant a la del sec estiu propi de la Catalunya central.

Demà debuto en els cursos i tinc una novetat interessant: introduir pista en les assignatures de Planificació i Metodologia. Però no ho faré, com ha estat el cas d'algun altre agossarat, per fer demostracions de metodologia a pista, sinó que en tinc una altra pensada. Una de grossa.

Tinc ganes de començar amb les classes i ficar-me de ple en els tres cursos que donaré. M'han demanat de penjar un inèdit aquesta nit, però esperaré a demà o demà passat per penjar-lo. D'una altra manera em quedaré sense el meu arsenal particular per aquests dies de feina intensiva en que tinc poc temps per escriure!