EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicado a la gente que le gusta el baloncesto y que se toma su tiempo para pensar estrategias para acercarse y actuar dentro del deporte.

divendres, de juliol 06, 2007

JULIOL AL SOL

Se'm fa extrany que aquest juliol me l'hagi près més tranquil·lament en relació al que estava acostumat. Els darrers 4 o 5 els he viscut al límit de les meves capacitats, farcint-los d'experiències professionals.

És una sensació extranya, però reconfortant, fer unes pre-vacances abans de marxar fora al mes d'agost.

Com Bardem i Tosar, magnífics en la seva interpretació a Los lunes al sol, jo em trobo que aquestes darreres setmanes no he treballat. Per això el títol del post.

Diumenge marxo a Mallorca (a treballar, ara si) a un Campus de matins. Serà tota la setmana vinent, i per les tardes a gaudir de l'illa. No hi he estat i em ve de gust visitar-la.

De seguida, quan torni, seré a Premià dos dies (coincideix que podré veure el 3x3 del dia 14) i marxaré a Manresa a fer de professor als cursos d'entrenador durant una setmana.

D'aquest breu parèntesi de dues setmanes treballant, em queden les 3 que ja he fet aquest estiu i les 4 setmanes que tindré després de tornar de Manresa. El 20 d'agost començaré la pre-temporada amb les piles super-carregades.

Estic content d'haver-m'ho près amb filosofia. Moltes vegades ens consta de prendre perspectiva, i la veritat és que si a l'agost viatges fora se't fa difícil prendre aquesta distància. No n'hi ha prou, ja que has de fer preparatius, vas i tornes, i sembla que l'estiu s'ha consumit en el viatge.

Aquestes darreres setmanes, repeteixo, a mi m'han anat molt bé per desconnectar del bàsquet a peu de pista. Ja tinc ganes de fer els meus "pinitos" a Mallorca.