EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dimecres, de juliol 04, 2007

INÈDITS

Estic dedicant la tarda d'avui dimecres a enllestir la conferència que faré la setmana vinent a Mallorca, de la que ja tenia decidit el títol ("Els clubs esportius en el seu oblit de la gestió educativa i estratègica").

Després m'he posat a endreçar, com us avançava, escrits inèdits de la meva època d'articulista a la web de l'AB Premià. N'he agafat alguns per completar els recull d'escrits que porto fent aquests dies.

De fet, he seleccionat 4 articles amb un fil conductor, el de definir o construir el propi estil de direcció d'equips, per cobrir-me les esquenes la setmana vinent. Estaré enfeinat als matins amb el campus del CB Pollença. I per les tardes, com faig un viatge de feina+vancances, aniré a conèixer les platges mallorquines i poca estona em quedarà per escriure als meus lectors fidels. Però no patiu que no us deixaré sense una bona dosi de reflexió en càpsules virtuals.