EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dilluns, de juliol 09, 2007

DE MENORCA A MALLORCA

De vegades no valorem prou l'equilibri entre el nostre temps productiu i el temps de lleure. Aquestes darreres setmanes estic redescobrint aquest important temps de la nostra vida, el de la no feina.

Explicava a gent coneguda (amics, familiars) la meva aventura a Mallorca i els semblava del tot extraordinari. "Com trobes aquestes gangues?", m'ha dit algú aquests darrers dies. No ho sé, la veritat és que no hi penso massa, però és cert que darrerament he trobat algunes feines gràcies als meus escrits a Internet.

Joan Rubio (Salesians Mataró, Kreagest, Speedgrass) va voler oferir-me feina després de conèixer les meves idees a la web de l'AB Premià. Ara estic a Pollença al campus que organitza el club de la mateixa població a arrel que en Biel Monroig (Patronat d'Esports d'Alcúdia, CB Pollença) va llegir-me també a la web de l'AB Premià i va interessar-se pel Projecte Educatiu que tiràvem endavant. En Biel també m'ha anat seguint després al meu blog, com d'altres seguidors fidels que amb el temps vaig recollint. Ja veurem quines són les properes propostes que m'arriben gràcies al meu blog...

Menorca de vacances, Mallorca fifty-fifty, Manresa treballant per la Federació. Un juliol atípic pel seu timing més concentrat (uns 10 dies feiners), una experiència que m'obre els ulls. Em sento molt millor que en relació als darrers estius que he viscut (massa atrafegat).