EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dimarts, de juny 19, 2007

SCOLA (I MÉS GENT DE BÀSQUET) A MENORCA

Tercer dia de la meva estada a Menorca. Ahir dilluns al vespre vaig veure Luis Alberto Scola sopant amb la família al port de Ciutadella, concretament a un dels millors locals per menjar peix, el Cafè Balear.

Fa dues setmanes Marc Gasol va venir a passar uns dies, "deconnectar" i entrenar-se una mica. Tinc entès que la FEB s'encarrega de que els possibles integrants de la Selecció tinguin sempre a la seva disposició un Pavelló on poder-se entrenar.

El cap de setmana passat va estar-hi Salva Maldonado per a un parell de clínics, just després d'haver signat la seva renovació pel Gran Canària Grupo Dunas el divendres.

La veritat, em sento a gust pel bon temps que estic trobant-me, les platges que he visitat aquests dies i per les visites il·lustres que es van succeïnt. Demà veurem si m'inspiro per escriure alguna cosa més creativa, avui m'ha sortit la vena descriptiva.