EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dilluns, de juny 25, 2007

101 ENTRADES AL BLOG

Estic d'aniversari. En una mica més d'un any he realitzat 100 entrades al meu blog. Amb aquesta faig 101.

Vull dedicar aquesta entrada amb meus seguidors fidels (per sort en tinc!). Amics i amigues, companys i companyes de professió, us agraeixo el feedback que de diferents maneres hem feu arribar, per diferents vies i en diferents intensitats i freqüència, però sempre amb un caliu molt agradable.

Us haig de dir que comença un estiu atípic. Els darrers estaven farcits de campus, cursos d'entrenador i un reguitzell d'activitat frenètica. Un cert continuisme dels 10 mesos frenètics de la temporada. Aquest juliol me l'he près de manera un xic diferent.

Estic molt content de "donar-me" una mica de temps aquest mes de juliol. Tinc dos setmanes ocupades, però la resta encara lliure. Així que si voleu comptar amb mi per alguna cosa... Ja ho sabeu.

Estic molt il.lusionat. Avui mateix m'ha confirmat que estaré de coordinador d'un campus que es celebra a Mallorca. Estaré aportant la meva experiència en la setmana del 9 al 13 de juliol, treballant amb el monitors d'allà i tenint les tardes lliure per fer una mica de relax. És quelcom de nou coordinar un campus al·liè a la Federació Catalana o l'estiu passat a Salesians de Mataró. La veritat és que em resulta interessant professionalment. M'ha demanat que hi vagi, i això és tot una lloança per mi, sobretot en la mesura que han volgut comptar amb mi sobretot per el que escric en aquest blog.

Una altra activitat que em fa molta il·lusió és fer de professor en el curs de concentració de categoria sènior (antigament Segon Nivell) a Manresa. Faré classes de Metodologia i Planificació del 16 al 20 de juliol, i de Direcció d'Equip a entrenador de formació (antic Primer Nivell), també a Manresa. Em fa molt de goig poder reviure l'atmòsfera que, com alumne, vaig poder gaudir a Màlaga al juliol del 2003, quan vaig fer el Curs Superior.

Un estiu atípic, amb activitats seleccionades (i en certa manera) selectes. Un estiu a mida i apassionant, per carregar bateries de cara a la pretemporada, i amb marge per empendre altres aventures noves, refrescants i innovadores que em puguin proposar.