EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dijous, de gener 25, 2007

SCOOP, UNA VISITA OBLIGADA

Us adreço a una gran web de curiositats i vida arran de pista, túnel de vestidor i el que es cou a l'ombra dels focus.

El blog de Jordi Vila (que ens els darrers anys ha treballat de redactor a El 9 Esportiu) és una veritable delícia. Fa unes setmanes parlava d'un altre blog, el de Psicobasket, i avui no em podia estar de donar-vos el link per aquest fabulós blog:

http://rookie-scoop.blogspot.com/

Aprofiteu les properes setmanes: en Jordi està ara a Nova York seguint una pila de partits i ens dona informació fresca del que passa l'hora i mitja abans, i l'hora després, dels partits NBA. Una visió diferent del món del bàsquet. Al Torneig d'Hospitalet vam coincidir després d'anys sense veure'ns i em va explicar que després de passar per Manhattan agafarà el cotxe i farà carretera. Una experiència que jo ja he provat i que segur serà especial i que la compartirà amb els lectors del seu blog. Animeu-vos!

Jo em postulo com un altre gran adminador de Steve Nash com a esportista i com persona.