EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dimarts, de febrer 17, 2009

PROPERS POSTS

Tinc clars quins seran els propers temes de reflexió al meu bloc. Durant les properes setmanes m'agradaria parlar de la moda dels canvis d'handbol al bàsquet actual, tot analitzant si són un avenç en quan al treball estratègic o acaba marejant als jugadors.

També em ve molt de gust parlar de la importància de que les noies també juguin dur (fer un bàsquet físic), sense caure en estereotips imbècils com que "el bàsquet femení no és bàsquet, és un altre esport" o que les noies haurien de jugar "com els nois".

Tanmateix em reservo un exhaustiu anàlisi de la sortida de Dani Ballart de l'Espanyol, tot assenyalant el que comporta a nivell institucional i el que escenifica sobre la relació de l'entrenador amb els esportistes.

Ara mateix estic dedicant-me més a altres escrits i publicacions que vaig preparant. És possible que publiqui més espaiats. No penso, però, descuidar el fidel públic que té el meu bloc, malgrat tingui altres ocupacions més diverses i lucratives.

Ànims a tots els entrenadors i entrenadores per encarar la recta final de la temporada. Tots i totes teniu davant l'exigent tasca d'organitzar els grups al vostre càrrec!