EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dissabte, de febrer 07, 2009

BALANÇ DE VENDES

El 2008 ha estat l'any del meu debut com escriptor. El entrenador y el equipo (Paidotribo, 2008) ha caminat i s'ha fet gran en aquest pocs mesos que porta a les llibreries. Des de que va sortir a les acaballes d'abril, sembla que hagi passat tant de temps. Però de fet ha estat en poc més de mig any, que el llibre ha arribat a les llibreries i s'ha venut... i molt!

L'editorial em feia saber aquesta setmana que s'han venut 400 exemplars del meu llibre. Per mi és un gran començament en la meva carrera com escriptor. Estic content i orgullós, i vull aprofitar aquest moment per agrair a tothom el que l'hagi comprat. Tanmateix espero que us hagi agradat.

I pels que encara no ho heu fet, i estàveu encara dubtant... doncs quina altra cosa que animar-vos a fer-ho aviat. Crec que és un llibre diferent als llibres que més abunden al món de l'esport. La barreja d'experiències i reflexions, a més a més de propostes que podeu adaptar als vostres equips, penso que trobo un equilibri interessant: donar idees serioses i potents, mentre us divertiu amb la seva lectura.

Afanyeu-vos. Sinó se us acumularà la feina. Al setembre publico 100 suggeriments per educar dins de la família (Cossetània, 2009) i també està al caure un projecte d'una dimensions faraòniques. Es tracta del llibre Manual de minibasket. Una visión integradora y ecológica.

Bé, com ja sabeu us aniré informant de les meves properes publicacions, ja que a aquestes que us anuncio es poden afegir, en breu, d'altres que tinc en cartera. Fins i tot alguna es pot "colar" davant de les que tot just us he dit.

Moltes gràcies per comprar el meu llibre! Salut a tothom!

1 comentari:

Dani Ponsico ha dit...

La veritat és que val la pena el teu llibre!! No ho dic per dir,´ho dic de veritat m'ha semblat un molt bon llibre i encara que soni a tòpic he disfrutat llegint-lo!