EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dilluns, de desembre 31, 2007

AUDAÇ 2008

D'un temps ençà que penso que expressions com "que tinguis bona sort" (abans de jugar un partit) o "feliç i pròsper any nou" (a amics i familiars en les dates que estem) són expressions que es van buidant de significat i que sovint fem servir com cromos que intercamviem, però sense un valor comunicatiu viscut. És com aquell que signa centenars de cartes cada dia o que saluda a un munt de gent que no coneix de res: acabem per perdre el sentiment i ho fem de manera mecànica.

Jo, per a mi mateix i per a aquells que s'atreveixin a ser-ho, em demano un audaç 2008 enlloc del tradicional, clàssic i fins a cert punt esgotat feliç 2008. I he escollit això d'audaç per que en el fons no ens omple realment allò que diem "felicitat", sinó l'aventura i la nostra audàcia alhora de fer front a la vida i de plantejar-nos cada vegada nous reptes. Ser feliços és un propòsit que cal omplir d'activitat, d'ocupació, de desig trepidant. D'altra manera ens afluixem i vivim sense la tensió necessària per vibrar.

Durant el 2007 he posat en marxa Keysport. També he escrit molt en el meu bloc (que ja supera les 160 entrades i al maig cumplirà el segon aniversari), he fet clínics per la FCBQ i pel CB Calella, he viscut una trepidant temporada amb el CB Calella Termotur i n'he engegat una altra d'esperançadora i atractiva.

També he presentat un text al Premio Anagrama de Ensayo 2008 (de fet, el darrer dia que es podia fer: el 31 de desembre), m'he editat alguns textos inèdits pel gaudi propi i també aliè, he llegit amb passió i fruïció Enrique Pichon-Rivière, m'he envoltat dels meus amics (menys del que hauria volgut, però si no ho he fet més... vol dir alguna cosa) i de la meva parella, he vist molt de bàsquet. Molt.

Per fer veritablement audaç el 2008 haig de superar-me a mi mateix i seguir amb els meus reptes personals: l'escriptura, l'entrenament d'equips, la formació d'entrenadors/es. No sé si serà en aquest ordre la seva importància en el 2008, per què totes tres activitats les trobo importants i nuclears en la meva vida. A més a més estic segur que a aquestes se li afegeixen en poques setmanes alguna altra que ja comença a treure el nas.

Audaç 2008 per a tots vosaltres!