EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dijous, de juny 19, 2008

PRESENTACIÓ REEIXIDA

Ahir dimecres 18 de juny vaig poder presentar el meu llibre El entrenador y el equipo (Paidotribo, 2008) a la Sala d'Actes de la FCBQ.

Era la meva primera vegada, que com en altres aspectes de la vida (no dic que menys sensuals que escriure i presentar un llibre propi), és sempre especial.

Recordo que de la quinzena d'assistents havia cares conegudes, altres no tant. Agrair de nou, com vaig fer ahir, a la FCBQ. Per una banda, a l'Albert Orno i al Xavi Rodriguez, amb els que col·laboro assíduament dins del Comitè Tècnic. Per una altra banda, als directius Sr. Francesc Navarro i Sr. Angel Rubio, que tots dos van estar presents a l'acte.

Una activitat de difusió del meu llibre que sobretot em va portar a recordar la gènesi dels meus equips de formació, però també la meva visió de les relacions personals, l'excessiva empremta del paternalisme en la relació amb els esportistes, la possibilitat de fomentar un altre marc de treball diferent a nivell ètic i metodològic.

Les reflexions que vaig fer van ocupar uns 35 minuts, després un quart d'hora amb algunes intervencions i rèpliques. Agraeixo molt a tots els que van assistir, i convido als que us vàreu quedar amb les ganes que vingueu a l'octubre a la presentació que faré a Mataró. Més informació d'aquest acte al setembre.