EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

divendres, de juny 13, 2008

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE

El proper dimecres 18 de juny a les 19:00 faré la presentació del meu llibre El entrenador y el equipo (Paidotribo, 2008) a la Sala d'Actes de la Federació Catalana de Basquetbol.

Estic molt content de poder haver lligat aquesta data abans de Sant Joan, que a banda de ser tret de sortida de les vacances escolars, també coincideix amb l'època de més rebombori del bàsquet (campus, clínics, cursos, etc.). S'acaba la temporada però comença la dansa d'activitats estiuenques...

Així podré presentar el meu llibre en societat, en la micro-societat que conformem els bojos pel bàsquet, encara que obert també a altres públics. Un acte que em fa molta il·lusió fer rodejat de gent de bàsquet que m'estimo i respecto, comentant què em va inspirar a escriure aquest llibre i de què tracten les seves més de 200 pàgines. Inspiració i projecte van units de la ma en la meva vida apassionada d'escriptor-blocaire-entrenador-director tècnic-àrbitre.

El llibre narra les meves experiències amb bàsquet base, la meva filosofia en etapes formatives i una sèrie d'anècdotes i recursos per tirar endavant la feina exigent de dirigir un grup esportiu.

Per poder arribar al lloc us adjunto la informació més bàsica, tot i que molts ja sabeu de sobra on està la "Fede":

Adreça: Rambla Guipúscoa, 27. 08018. Barcelona

Transports: Metro L2 Estació Bac de Roda / Autobús 33, 43, 44, 71, B24 i N8 / Renfe: Estació Clot