EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dimarts, d’octubre 09, 2007

UN TEMPS PER TOT

Sempre he estat un defensor afèrrim de que sempre hi ha temps per a tot en la nostra vida. Sobretot sóc un defensor de la necessitat de preservar un temps per llegir i escriure, malgrat els tràfecs de la vida diària.

Aquestes darreres setmanes no he tingut massa temps per escriure en el meu blog. No obstant, això no vol dir que no hagi escrit gens. De fet, aquests darrers tres dies he estat escrivint com posseït. Estava enllestint dues comunicaciones pel IV Congreso Ibérico de Baloncesto: no trobava el fil per escriure-les, i des de divendres a la nit no he parat d'esgarrapar estones per posar-les per escrit i adequar-les a les normes de la 5ª edició del manual de l'APA. De fet, m'he passat un dia del deadline para enviar la segona.

Segueixo, doncs, donant forma a diversos projectes. Uns d'escrits, d'altres amb vida pròpia i fent-se madurs (l'equip) o bé gatejant però amb una curiositat de descobrir el món (com la meva proposta de formació i assessorament a través de Keysport).

Se'm fa extrany, però, no escriure amb la freqüència (haig de reconèixer que potser estava escrivint pel damunt de les meves possibilitats habituals) que acostumava en els darrers mesos. L'estiu ha estat molt cassolà i això es reflexa en la producció del meu blog.

Ara, però, afronto altres projectes que m'entusiasmen tant o més que escriure en el meu blog (un plaer sempre que m'hi poso, són raccions de 45-60 minuts de creativitat i esforç per posar ordre a les meves descobertes).

Per exemple, un Grup d'Estudi que he iniciat fa unes setmanes amb una gent que opera en el camp terapèutic però amb les que trobem afinitats interessant. Costa de trobar gent amb la que connectis i amb la que tinguis un cert llenguatge comú.

O farcir de continguts i promocionar el I Màster de Psicologia Aplicada a l'Esport ofert des del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya, del que seré professor en l'àrea de Ciències de l'Esport. El cap de setmana, concretament, vam fer unes sessions de fotos per fer un calendari que servirà de promoció del Màster.

També tinc ganes de començar a arbitrar d'aquí dos caps de setmana. El primer dissabte de promoció estava donant un curs precissament a àrbitres dels Jocs Escolars de Mataró.

Bé, tot plegat, aquest projectes i altres, em tenen captiu i m'acceleren el pols vital (i literari, també s'ha de dir). Espero trobar el punt just per oferir-vos un altre escrit original aviat als meus fidels lectors.