EDUCATION & COACHING EXPERIENCES

Un blog dedicat als apassionats pel bàsquet que els agrada pensar i reflexionar

dijous, d’octubre 18, 2007

DEMÀ PASSAT COMENÇA TOT

Com el títol de la tendra pel·lícula Hoy empieza todo, puc dir-me a mi mateix que dissabte començo de nou la meva relació amb el bàsquet. Em torno a enamorar.

Amb 13 anys (sóc dels que vaig començar a jugar tard) vaig enamorar-se del joc. Així va començar tot: primer, com jugador fixe a l'estona dels patis, cistella gran o cistella petita, amb rivals de l'edat o de més grans. Poc després també començaria a competir amb un equip pre-infantil a la lliga escolar del CEEB.

Als 15 ja em vaig començar a enamorar d'entrenar fent d'entrenador ajudant, també al CEEB, al meu col·legi de tota la vida, el Frederic Mistral (després, per allò de la globalització que aleshores ni s'anomenava, es fusionaria amb el Tècnic Eulàlia). Després vaig començar a veure món en les meves visites a CB Grup Barna, AESC-Ramon Llull, CIC, Casp, BAM, etc.

Ja una mica més curtit, al 2002 i per tant amb 24, tinc la meva primera (i curta, de només 3 mesos) experiència amb la Direcció Tècnica del CB Grup Barna. Després vindrien experiències una mica més extenses a BAM, AB Premià i Salesians de Mataró.

I ara, abans de donar altres passos com pugui ser fer de dirigent d'algun club d'aqui uns anys, al 2007 i amb 29 anys començo de nou amb i en el bàsquet. Penso: em torno a enamorar del bàsquet, però ara des d'una altra mirada a l'esport fent d'àrbitre dels partits d'Escola d'Àrbitres de la FCBQ.

Les properes setmanes és ben possible que inaguri una etiqueta en el meu blog sobre aspectes arbitrals i comenci a escriure sobre les meves experiències.